Madrid a 19 de enero de 2023.
CONVOCATÒRIA I BASES ANUNCI DE CONVOCATÒRIA I BASES PER PROVEIR MITJANÇANT COMISSIÓ DE SERVEIS EL LLOC DE TREBALL DE SECRETARI INTERVENTOR DE L'AJUNTAMENT DE SANT QUIRZE SAFAJA
L'Ajuntament de Sant Quirze Safaja té la necessitat de cobrir el lloc de treball de Secretaria Interventor, vacant actualment a la plantilla de personal funcionari, amb caràcter urgent i inajornable, de conformitat amb el que preveu l'article 81.3 del Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic, i amb el procediment de comissió de serveis establert als articles 48 i 51 del Reial decret 128/2018, de 16 de març, pel qual es regula el règim jurídic dels funcionaris d'Administració local amb habilitació de caràcter nacional. Aquest lloc de treball té les següents característiques:
1.- Descripció del lloc de treball
Nom del lloc: Secretari Interventor
Grup d'accés: Habilitats Nacionals
Nivell: A1
Complement específic anual: 13.000,00 euros
2.- Requisits de participació
Ser personal funcionari de carrera de l’escala d'Administració local amb habilitació de caràcter
nacional, de la subescala Secretari Interventor
3.- Funcions del llocs de treball
Les funcions previstes a la normativa específica de l’escala de personal funcionari d'Administració
local amb habilitació de caràcter nacional, subescala Secretari Interventor.
4.- Forma d'ocupació del lloc
Comissió de serveis.
5.- Durada La durada de la comissió de serveis serà d’un any, sense perjudici que es pugui
prorrogar d'acord amb la normativa vigent.
6.- Termini de presentació de sol·licituds
Cinc dies hàbils comptats a partir de l'endemà de la publicació de l’anunci en el tauler d’anuncis electrònic de la corporació.
7.- Participació Les persones interessades caldrà que presentin la seva sol·licitud per prendre part en la convocatòria en el termini de cinc dies hàbils a comptar de l'endemà de la data de la publicació de l’anunci en el tauler d’anuncis electrònic de la corporació. Es presentarà preferentment per via telemàtica, però també es podrà presentar i formalitzar a través del registre general de l'Ajuntament o per qualsevol dels altres mitjans que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
8.- Adjudicació Una vegada finalitzat el termini de presentació d'instàncies, s'emetrà un informe d'idoneïtat de cada aspirant, tenint en compte preferentment
- Experiència en llocs de treball similars o iguals al convocat.
- Estudis i formació específica relacionada amb les funcions i tasques a desenvolupar en el lloc de treball.
- Altres aspectes curriculars que pugui aportar la persona aspirant.
Es podrà realitzar una entrevista, en el cas que es consideri oportú, per verificar el perfil professional
de les persones candidates.
Aquest informe inclourà una proposta motivada a favor d'un/a dels candidats o candidates que serà elevat a l'Alcaldia per tal de cobrir el lloc de treball pel sistema de comissió de serveis.
Información facilitada el 19 de enero de 2023.